Tapahtumat  2021

MARRASKUU 2021

Asikkalan Kansallisten Senioreiden sääntömääräinen syyskokous Majakka-Paviljongilla tiistaina 9.11.2021. klo15.00 Aloitamme lounaalla klo 14.00 Kokouksen jälkeen hyvinvointikoordinaattori Marja Koivisto kertoo työstään ja ajankohtaisista asioista. Lopuksi Sepon suosittu tietovisa. Tervetuloa kokoukseen.

Lauantaina 13.11. klo 13.00 alkavaan Waitress-Unelmien resepti musikaaliin Lahden Kaupungin teatteriin on varattu 30 lippua.  Lipun hinta palvelumaksuineen 50,00 euroa. Väliaikatarjoilu 10,00 (suolainen). Yhdistys on lupautunut maksamaan kyydit ensimmäisen Koronan jälkeisen reissun kunniaksi!  Ilmoittautumiset 15.10 mennessä Anjalle, 040-712 5056.Kierrätän osallistumislistan myös lokakuun kokouksessa 12.10.   Maksu tilille FI16 5011 0920 0712 69, viite 631. Eräpäivä 29.10.

Syyskokouksessa 12.10. 2021 kukitettiin perinteisesti ruusuin vuonna 2021 merkkipäiviään viettävät seniorit.

ON AIKA JUHLIA!     KANSALLINEN SENIORILIITTO  50v  "Ei onni tu ettien, se tulie eläe" Hämeen kansallisen senioripiirin ja Hollolan seniorieden järjestämä Senioriliiton 50-vuotisjuhla to 18.11.2021 Sovituksenkirkon tiloissa, Keskuskatu 2, Hollola.

Ennen juhlaa senioreilla on mahdollisuus klo 10.00 alkaen vierailla Pop-up-Kulttuuritalo Vanhassa Apteekissa, joka on lähellä juhlapaikkaa ja autojen paikoitusaluetta, Virastotie 1, Hollola.

Juhla aloitetaan lounaalla, Sovituksenkirkon Amica-ravintolan tiloissa klo 11.45- Juhla jatkuu klo 13 kirkkosalissa. Puheita pitävät Senioriliiton puheenjohtaja Anneli Taina ja kulttuurineuvos Jouni Mykkänen. Päijät-Hämeen konservatorion nuoret esiintyvät eri kokoonpanoissa, laulaen ja soittaen.

Kakkukahvit! " Olkai hyvä ja ottakai, istukai sekaaj ja kastakai"

Ilmoittautumiset Anjalle 27.10. mennessä, keittioduo@gmail.com tai puhelimitse 040-712 5056 ja samalla osallistumismaksu 20,00 e /hlö Asikkalan kansallisten senioreiden tilille  FI16 5011 0920 0712 69, viite 644.

Yhdistyksemme ei järjestä yhteiskuljetusta, mutta ilmoittautuminen tapahtuu yhdistyksen kautta,

JOULUKUU 2021

Pikkujoulut Padasjoella 2.12.2021 klo 15.00 yhdessä Padasjoen, Lammin, Kuhmoisten ja Asikkalan Senioreiden kanssa. Juhlat Padasjoen Maakesken Rientolassa. Ohjelmassa vähän puheita, musiikkiesityksiä, arpajaiset ja tietenkin maittava jouluateria. Osanotomaksu 40,00 euroa, maksu Asikkalan Senioreiden tilille FI16 5011 0920 0712 69 viimeistään ma 22.11. Oma yhdistyksemme maksaa bussikyydin. HUOMIO! VALITETTAVASTI TÄMÄKIN TILAISUUS ON PERUTTU KORONAN TAKIA! OSANOTTOMAKSUN MAKSANEILLE  RAHASTONHOITAJA  JORMA PALAUTTAA RAHAN TAKAISIN TILILLE.

JOULULOUNAS TO 16.12.2021 MAJAKKAPAVILJONGILLA. LISÄTIETOJA LÄHIAIKOINA, PUHEENJOHTAJA MARTTI LAITTAA SÄHKÖPOSTIA JÄSENISTÖLLE.