2020

Hallitus vm. 2020. Istumassa Merja Syreeni (vas.), Riitta Sissala, Anja Kallonen, Tuula Järvinen ja Hanna Leppänen. Takana vasemmalta Seppo Nieminen, Pekka Kulonen, Martti K. Lehto ja Jorma Hämäläinen.
Tammikuun kuukausikokouksessa (14.1.) oli vieraana Ilkka Viljanen Kanavan Kunnosta. Hän kertoi lihaskunnon merkityksestä senioreille ja esitteli kuntosalin toimintaa.
Sari Niemi kertoi helmikuun kuukausikokouksessa Vanhan Vääksyn kehittämisyhdistyksen toiminnasta ja teemoista, joita ovat muun muassa historia, luonto, kulttuuri ja yrittäjyys. Hän korosti erityisesti toiminnan yhteisöllisyyttä ja toivoi lisää yhteistyötä muiden vääksyläisten yhdistysten kesken.
Kymmenen hengen ryhmä kävi torstaina 27. helmikuuta katsomassa Helsingin kaupunginteatterissa Minna Lindgrenin ja Henna Piirron näytelmän Vihainen leski. Suositun näytelmän teemana oli ikääntyneiden kohtelu ja etenkin se, mitä sitten tapahtuu, kun seniori-ikäinen ei käyttäydykään siten kuin odotetaan. Huumorilla ryyditetty näytelmä päättyi kuitenkin onnellisesti.
Maaliskuun kuukausikokouksessa syvennyttiin kevätkokousasioihin ja kuultiin yhdistyksen nettivastaavan Hanna Leppäsen tarinoita ulkomaantoimittajan taipaleelta. Etualalla kevätkokouksen pöytäkirjantarkistajiksi lupautuneet Matti ja Marjatta Grundström.
Kotitalousasiantuntija Kati Koskela Itä-Hämeen Martoista kertoi lokakuussa havainnollisesti, mitä kaikkea kotivaraan tulisi kuulua.
Mylläri emeritus Pekka Kulonen kertoi syyskokouksessa Suomen huoltovarmuuden kehittymisestä. Martti K. Lehto (vas.) valittiin edelleen yhdistyksen puheenjohtajaksi.
Syyskokouksessa kukitettiin vuoden 2020 aikana merkkipäiviään viettäneet Jorma Hämäläinen (vas.), Tuija Niemelä, Merja Syreeni ja Erkki Norell. Taustalla puheenjohtajana jatkava Martti K. Lehto.