2022

Vuoden 2022 hallitus. Jorma Hämäläinen, Seppo Nieminen, Unto Kangas, Pekka Kulonen, Anja Kallonen, Tuula Järvinen, Martti K Lehto ja Merja Syreeni.
Tammi- ja helmikuussa ei koronarajoitusten takia ollut kuukausitapaamisia, mutta Ystävän päivänä 14.2. reippailimme taas Merjan johdolla. Oli tosi liukasta, mutta pystyssä pysyttiin!

8.3.2022 oli vihdoin ja viimein juhlan aika! Asikkalan kansallisten senioreiden lämminhenkinen 35 v.juhla pidettiin upeassa uudessa Asikkalan Seurakuntakodissa. Ohjelmassa oli puheita ja musiikkia, Tuula Lehto säesti yhteislaulut ja yllätys numerona saimme kuulla viuluvirtuoosi Seppo Niemisen esityksen. Martti K. Lehto piti tervehdyspuheen, piirin tervehdyksen toi Kuhmoisten senioreiden Martti Kankkunen. Meitä onnittelivat myös Padasjoen ja Lammin yhdistysten puheenjohtajat Tarja Arola ja Ulla Kartano. Asikkalan seurakunnan tervehdyksen toi kirkkoherra Jari Laulainen ja historiikista vastasi Pekka Kulonen. Kansallisen Senioriliiton 50 v juhlamitalit luovutettiin ansiokkaille yhdistyksemme entisille puheenjohtajille; Mirja Eskola, Anna-Liisa Helenius ja Pekka Kulonen.

Maittavista tarjoiluista vastasi tunnetulla taidollaan Pito-Alma.