Ilmoittautuminen ja maksut

Kokoonnumme Majakka-Paviljongilla Vääksyssä kuukauden toisena tiistaina klo. 14.00 - 16.00.

(ks. Tapahtumat),

paitsi kesä-, heinä- ja elokuussa.

• Tervetuloa tutustumaan toimintaamme ja liittymään jäseneksi!
  • Kuukausikokouksista, konsertti- ja teatterimatkoista sekä retkistä ilmoitamme Päijät-Häme- lehdessä seurapalstalla ja lähetämme tiedot jäsenistölle myös sähköpostilla.

Ilmoittautuminen tapahtumiin:

Matkavastaava toistaiseksi Anja Kallonen:

gsm 040 - 7125056 tai keittioduo@gmail.com

• Ilmoittautuminen tapahtumiin on sitova (lippu + matka). Hinta ei-jäseniltä on 5 e kalliimpi. Lopullinen kokonaishinta määräytyy lähtijämäärän mukaan.
  • Yhdistyksen hallituksen päätöksen mukaan osallistumismaksuja ei palauteta, jos peruutus tehdään eräpäivän tai sitovan ilmoittautumisen jälkeen. Näissä tapauksissa jäsenen tulee itse hankkia sijainen tai maksaa matka.
  • Tilaisuuksissa kuvataan yhdistyksen omiin tarpeisiin, esim. netti- ja Facebook -sivuille.

Asikkalan Kansalliset Seniorit ry:n tilinumero: FI16 5011 0920 0712 69

Vuoden 2024 jäsenmaksu 25 € (viitenumero 110) eräpäivä 28.02.2024

Liiton matkoista jäsenille löydät ajankohtaista tietoa: